راهبری و مدیریت بهره‌برداری مجتمع‌های مسکونی، اداری و تجاری

امروزه، یکی از بزرگ‌ترین چالش‌ها برای صاحبان املاک و ساختمان‌ها، نگهداری و بهره‌برداری بهینه از آن‌هاست. درحال حاضر نگهداری و بهره‌برداری از ساختمان‌ها به یک هنر بدل شده است. هنری که نکسالایف آن را با ظرافت و دقت فراوان به تصویر می‌کشد. این خدمت، پل ارتباطی ا‌ست میان سازه‌های بی‌جان و زندگی‌های شاداب که در آن راحتی و آرامش ساکنان در کنار زیبایی و کارایی بناها گام برمی‌دارد.

«نکسالایف» با نگاهی عمیق به جزئیات، به حفظ زیبایی و کارکرد سازه‌ها می‌پردازد و هر گوشه از ساختمان را به فضایی گرم و دلنشین تبدیل می‌کند. این خدمت، نه تنها به مراقبت از تأسیسات و ویژگی‌های معماری می‌پردازد، بلکه به ساکنان احساس منزلت و آرامش می‌بخشد؛ مانند باغبانی که با عشق و دقت به رشد گیاهانش رسیدگی می‌کند، نکسالایف به هر بخش از ساختمان زندگی می‌دهد و آن را از فرسودگی زمان مصون نگه می‌دارد.

بهره‌برداری بهینه از فضاها، مدیریت مؤثر منابع و توجه به نیازهای روزمره ساکنان، از اصول بنیادی این خدمت است. نکسالایف با ترکیب دانش فنی و تجربه، فضایی را می‌آفریند که در آن زندگی طعم دیگری دارد. هر لحظه‌ای که در سایه این خدمات با ارزش زندگی می‌کنید، لحظه‌ای از آرامش و آسودگی است که می‌توانید با تمام وجود از آن بهره‌برداری کنید.

بهره‌برداری هوشمندانه از فضاهای ساختمان، ایجاد محیطی دلپذیر، کارآمد و اطمینان از سلامت و امنیت ساکنان، تنها گوشه‌ای از وعده‌های نکسالایف است. ما خدمات مدیریت ساختمان شامل نظارت و پایش 24 ساعته، ارائه لابی‌من حرفه‌ای، حفظ و نگهداری از تأسیسات و نگهداری از فضای سبز را نیز فراهم می‌آوریم. با ما همراه شوید و تجربه‌ای نوین از زندگی در بناهای خود را احساس کنید. هر لحظه با نکسالایف، فرصتی است تا زیبایی و آرامش را در کنار هم تجربه کنید.

تشریفات پذیرش و مدیریت تردد.

پذیرش و استقبال از ساکنان و میهمانان
کنترل مشاهده ای و نظارت بر فضاهای مشاع
پیگیری شارژ و مطالبات هیأت‌مدیره و ساکنان
تعاملات حضوری و تلفنی با ساکنان
ثبت و گزارش‌نویسی وقایع روزانه مجتمع
مشایعت و همراهی ساکنان و میهمانان
تحویل بسته ها و حمل محموله های ساکنان و میهمانان

خدمات پیش خدمتی عمومی.

ساکنین مجتمع ها، همه چیز را درب واحد تحویل داده
و تحویل می گیرند. چمدان مسافرتی، خریدهای روزمره،
غذا و نوشیدنی، بسته ها و پاکت های ارسالی، توسط بل من آموزش دیده، تحویل واحد می شود.

مدیریت آراستگی و پاکیزگی.

نظافت روزانه لابی برج با اسکرابر، گردگیری اکسسوری ها، مبلمان، نظافت شیشه ها
نظافت روزانه لابی طبقات
نظافت روزانه کابین آسانسور ها
نظافت محوطه ها و فضاهای خارجی برج
نظافت سالن های ورزشی – رفاهی
شستشوی پارکینگ ها با اسکرابر
جمع آوری زباله از درب واحد‌ها

نگهداری ابنیه و تاسیسات

نگهداری سامانه های سرمایشی و گرمایشی، شبکه آبرسانی
سرویس و نگهداری دیزل ژنراتور
راهبری دوربین‌های مداربسته
عیب یابی سیستم‌های آنتن مرکزی
نگهداری تأسیسات برق و روشنایی
راهبری و نگهداری تأسیسات استخر، سونا، جکوزی نگهداری فضای سبز
شستشوی نمای مجتمع

تشریفات پذیرایی عمومی.

ارائه سرویس پذیرایی مختصر نیم روزی و عصرگاهی با چای، نسکافه، شکلات و بیسکوئیت و شیرینی، ازساکنان و میهمانان آنان در لابی، محوطه ها، سانس های عمومی استخر، سینما، جیم، اسپا مطابق برنامه زمان بندی روزانه

مدیریت کارکنان و پیمانکاران.

سازماندهی و تقسیم کار نیروهای شاغل در مجتمع
کارسنجی و ارزیابی عملکرد کارکنان
انتخاب و معرفی پیمانکاران ذیصلاح برای انجام امور خدماتی مجتمع
نظارت بر کار پیمانکاران خدماتی …

بهره برداری از فضاهای رفاهی و تفریحی

رزرواسیون(برنامه ریزی، تعیین شرایط و تسهیم زمان استفاده ساکنان از اماکن و خدمات رفاهی مشاع شامل روف گاردن، استخر، سینما، جیم، اسپا و …)
آماده سازی و تأمین لوازم و مایحتاج مصرفی برای استفاده از امکانات رفاهی مجتمع
خدمات کافه لانژ

خدمات بهداشت، ایمنی

کنترل روزانه فضاهای داخلی و خارجی برج ها بر اساس دستورالعمل‌ های بهداشتی/ تشکیل پرونده بهداشت پرسنل و کنترل های دوره ای از طریق اخذ آزمایش های پزشکی/ بازبینی و نظارت بهداشتی بر فضاهای ورزشی ، رفاهی و پذیرایی برج/ کنترل سطح کلر و PH آب استخر / کنترل کیفی آب  استخر ها/ کنترل عملکرد سامانه اطفاء حریق و کپسول های آتش نشانی، ایمنی ابنیه، ایمنی آشپزخانه ها، ایمنی فضاهای ورزشی – رفاهی/ کنترل بهداشت فردی پرسنل/ کنترل بهداشتی آشپزخانه و محیط آماده سازی غذا/ …

 بهره برداری از فضاهای رفاهی و تفریحی

نگهداری و زیباسازی فضای سبز عمومی خدمات فضای سبز بر اساس برنامه زمان بندی مشخص و متناسب با گل و گیاهان موجود در مجتمع ها قابل ارائه می باشد.