وظایف متصدی لابی (لابی من)

نکسالایف به عنوان پیشرو در زمینه ارائه خدمات لابی و میهمان نوازی در نظر دارد تا در این بخش به وظایف فرد متصدی لابی اشاره کند. پذیرشگر حاضر در لابی فردی است که با عنوان لابی من یا لابی وومن شناخته می شوند. این فرد به عنوان هماهنگ کننده امور عمل کرده و همچنین راهنمای ساکنان و میهمانان و رابط هیأت مدیره مجتمع با ساکنان و تضمین کننده آرامش، آسایش و امنیت آنان تعریف می شود.
لابی من یا لابی وومن با دانش و آگاهی از شرایط و ویژگی های فضاهای مشاع مجتمع و با رعایت کامل اصول مهمان داری و مهارت های ارتباطی و حرفه ای ضمن پذیرش مراجعین به معرفی امکانات و خدمات موجود در فضاهای مشاع می پردازد و در عین حال پاسخگوی سؤالات اشخاص مراجعه کننده است.
تصدی گری لابی یک شغل حرفه ای به حساب می آید و فرد حاضر در لابی باید به طور کامل آگاهی لازم نسبت به مسائل ایمنی، بهداشتی و امنیتی شغل خود را داشته باشد و خدمات راهنمایی مهمانان به اماکن پذیرایی و مجتمع های مسکونی و بالعکس را انجام دهد، وی همچنین وظیفه دریافت و استرداد امانات مهمانان را در مجتمع های مسکونی بر عهده دارد.
نیروهای لابی من و لابی وومن تحت مدیریت شرکت نکسالایف با طی دوره های تخصصی آموزشی حرفه متصدی گری لابی، صلاحیت لازم (شایستگی ها و مهارت های ارتباطی و آگاهی های ایمنی، بهداشتی و امنیتی) را در این زمینه به دست آورده تا به صورت کاملا حرفه ای و آموزش دیده در ساختمان های تحت راهبری نکسالایف به انجام وظایف محوله بپردازند. ساعت کاری نیروی های لابی شرکت نکسالایف به صورت شیفت روز و شب بوده و در قالب شیفت های ۱۲/۲۴ (۱۲ ساعت فعالیت و ۲۴ ساعت استراحت) می باشد.