دوره مقدماتی تربیت مدیر مجتمع و لابی من

.

در سال های اخیر، احداث و بهره برداری از برج های مسکونی، تجاری و اداری نوین و مجتمع های فاخر در تهران گسترش یافته است، ساکنان و بهره برداران این برج ها ضمن تقاضای مراقبت های تخصصی از زیر ساخت ها و امکانات ویژه آن به عنوان سرمایه خود، خواستار محیطی آرام و امن، با برخورداری حـداکثـری و با کـیفیت از امکانات رفاهی می باشند.
بر این اساس پذیرش مسئولـیت ارائه خـدمات نـگهداری، راهـبری و مـدیریت حرفه ای این مجموعه ها نیازمند شایستگی های حرفه ای است. نکسالایف مجموعه ای متشکل از مدیران و کارشناسان مجرب هتلداری است که تجارب این صنعت پیشرو و بین المللی را برای ارائه خدمات به ساکنان رزیدنس های لوکس، مناسب سازی نموده و خدمات حرفه ای پنج ستاره را در راهبری مجتمع های مسکونی، تجاری و اداری ارائه می نماید.

آموزش کارکنان مجموعه‌ای از فعالیت‌های برنامه ریزی شده از سوی سازمان برای ارتقا دانش و مهارت‏‌های فنی کارکنان است که برای آنها این فرصت را ایجاد می‌کند تا در سمت شغلی خود، دانش فنی و تخصصی خود را بالا برده و مهارت‌های جدیدی را برای انجام حرفه خود کسب کنند که همه این موارد در نهایت منجر به رشد و پیشرفت سازمان می‌شود.

مشاغلی چون مدیریت و یا لابی من یک مجتمع مسکونی، اداری و تجاری از شغل‌های مهم و حساس بوده و متقاضیان آن علاوه بر داشتن صلاحیت‌های عمومی باید آموزش‌های مناسبی را طی کرده باشند.

گروه نکسالایف در راستای ایجاد بازار گسترده‌ی اشتغال از علاقمندان به فعالیت در این حوزه دعوت به عمل اورده است تا در دوره های آموزشی مدیریت و لابی من مجتمع ها که در تاریخ های 19، 20، 25 و 27 بهمن ماه سال 1401 شرکت کنند.