مشاوره و آموزش

مشاوره حرفه ای توسط کارشناسان خبره و ارائه آموزش های تخصصی در زمینه های مدیریت و راهبری مجتمع های مسکونی، تجاری و اداری، مشاوره مهندسی از منظر بهره برداری و خدمات تطبیق نقشه های معماری با ضوابط و تجربیات راهبری در مجتمع ها، هتل ها و مراکز خدماتی

تهیه زیر ساخت های ادار ی  و حقوقی  و تدوین  دستورالعمل ها و روش های اجرایی  

برای اداره مطلوب مجتمع و تامین آرامش و آسایش ساکنان، ضروری است که روابط و حقوق ساکنان تنظیم و رعایت شود. به این منظور مجموعه ای از دستورالعمل ها و شیوه نامه‌ها نظیر اساسنامه، آیین نامه استفاده از مشاعات، آیین‌نامه نوسازی و دکوراسیون و چندین دستورالعمل دیگر باید تنظیم و به کلیه ساکنان ابلاغ شود و ملاک عمل مدیریت مجموعه قرار گیرد. همچنین تشکیل مجامع قانونی (مجمع عمومی، هیأت مدیره) مجتمع و شکل دهی به سازمان و ساختار راهبری آن از ضروریات است. نکسالایف در این زمینه از تجارب ارزشمندی برخوردار است.

آموزش مهارتی میهمانداران و راهنمایان

لابی من یا راهنماي ساکنان و مهمانان با استقرار در لابی ساختمان، رابط مدیریت ساختمان با ساکنان و تضمین کننده آرامش، آسایش و امنیت آنان است. بنابر این انتظار می رود  وظایف خود را با بالاترین کیفیت به انجام برساند. لذا آموزش وی برای آگاهی از ضوابط و قوانين مهمانداري، مهارت هاي ارتباطي، ویژگی‌ها، امکانات و خدمات رفاهی فضاهای مشاع ساختمان، مسائل ايمني، بهداشتي و امنيتي شغل خود و … در بهبود عملکرد شغلی و یا تخصص های نکسالایف است.

آموزش مدیران مجتمع های مسکونی

مدیریت مجتمع های آپارتمانی به ویژه در برج های مسکونی مدرن که بخش قابل توجهی از زیربنای ساختمان به فضاها و امکانات رفاهی مشترک اختصاص یافته است، نیازمند تخصص و کسب شایستگی های حرفه ای می‌باشد. حفظ و نگهداری ساختمان به عنوان سرمایه ساکنان آن با تأمین منابع و سازماندهی نیروهای خدماتی برای پاکیزه نگاه داشتن و حفظ آراستگی ساختمان، پیگیری امور اداری و حقوقی، راهنمایی و تکریم ساکنان در هنگام پذیرش آنان به ساختمان، انجام امور مالی (درآمدها و هزینه ها)، نگهداری تأسیسات فنی و … در گرو حضور و فعالیت مدیران متخصص است.  بنا براین مدیریت مجتمع های مسکونی بلند مرتبه به عنوان یک حرفه تخصصی جای خود را در دنیای مشاغل خدماتی به خوبی باز کرده است . طراحی و اجرای دوره های آموزش تخصصی مدیران ساختمان ها از مسؤولیت های حرفه ای نکسالایف است.

برندینگ

نظم و انضباط از مهم‌ترین نیازهای اداره مجتمع میباشد که باید در همه شئون حاکم باشد. برندینگ مجموعه‌ای از اصول و فرمت‌های مشترک است که مورد تایید کارفرما قرار گرفته و در تمام اقلام مورد استفاده در مجتمع از جمله لباس پرسنل، اقلام اداری، تجهیزات و… به صورت متحدالشکل خواهد بود.

فروش و اجاره واحد

معرفی مطلوب ویژگی ها و مزایای مجتمع‌های بلند مرتبه و مدرن به خریداران و یا متقاضیان اجاره  واحدهای مسکونی و ارائه مشاوره فروش و اجاره به آنان توسط کارشناسان خبره.